Як купити квитки на поїзд через Приват24

Купити квиток на поїзд через Приват24

Купити квиток на поїзд можна через інтернет-банкінг Приват24, сайт bilet.privatbank.ua або за телефоном 3700. Скористатися ними можна за допомогою смартфона, стаціонарного комп'ютера та терміналу самообслуговування.

Які бувають види залізничних квитків

Розрізняють електронний квиток та квиток із кодом замовлення. Електронний квиток не потрібно міняти у касі, його можна роздрукувати або показати квиток провіднику на смартфоні. Квиток із кодом замовлення необхідно обміняти в касі на посадковий документ. Зробити це можна не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Як купити квиток через додаток Приват24

  1. Зайдіть у додаток Приват24 на смартфоні.
  2. Перейдіть у "Сервіси" - "Поїзд".
  3. Вкажіть звідки та куди плануєте їхати
  4. Виберіть дату.
  5. Виберіть поїзд, вагон, місце.
  6. Заповніть дані про пасажира: ПІБ, оберіть додаткові послуги "Оформити квиток".
  7. Після оплати квиток прийде на Ваш email, також його можна знайти в "Архіві квитків".

Зверніть увагу! При виборі поїзда стоїть символ "Наявність електронного квитка". Якщо його немає, то це квиток із кодом замовлення.

Як роздрукувати електронний квиток

Електронні залізничні квитки з QR кодом не обов'язково роздруковувати, код можна показати провіднику на екрані смартфона.

Знайти квиток на поїзд можна:

  • у додатку Приват24, у розділі "Сервіси" - "Поїзд" - "Архів квитків" (значок годинника у верхньому правому кутку);
  • у поштовій скриньці, яку ви вказували при замовленні квитка.

Роздрукувати електронний квиток можна:

Сайт Приват 24 - розділ "Квитки" - "Архів квитків".

Через термінал самообслуговування Приватбанку "Квитки - Архів залізничних квитків".

Як здати електронний квиток на поїзд

Куплений електронний квиток на поїзд можна повернути через Приват24, термінал Приватбанку, на сайті bilet.pb.ua, у Чаті-Online. Для цього потрібно створити заявку на повернення у розділі "Архів залізничних квитків" або звернутися до каси залізничного вокзалу.

Кнопка "Повернути квиток" в Архіві з'являється через 30 хвилин після покупки квитка і зникає за 3 години до відправлення поїзда.

Важливо! Повернення квитків онлайн можливе в тому випадку, якщо при замовленні був придбаний квиток тільки на одного пасажира. Якщо в одній покупці придбано квиток на двох і більше пасажирів, повернення квитка здійснюється за зверненням до каси вокзалу.

Кошти на картку будуть повернуті у такі терміни:

  • до 3 робочих днів - під час подання заявки через канали банку (Архів квитків, 3700, чат),
  • до 14 робочих днів - при поверненні квитка через залізничну касу.

У всіх випадках комісійний збір Укрзалізниці за оформлення квитка та комісія банку не повертаються.

Щоб повернути квиток без втрат ПриватБанк пропонує оформляти "Гарантоване повернення". Ціна цього сервісу 11% вартості квитка. При здачі квитка чи скасуванні поїзда повернення грошей буде 100%. Втрата становитиме 11% вартості самої послуги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Моніторинг залізничних квитків Укрзалізниці

Коментарі ()

  1. Ілона Ілона 27 січень 2024, 17:14 # 0
    Якщо я купила квиток на поїзд через Приват24 його можна повернути через сайт Укрзалізниці?
    1. Олег Олег 27 січень 2024, 17:12 # 0
      Как заказать билет на поезд через приват24 и распечатать его?
      1. Миша Миша 27 січень 2024, 17:11 # 0
        Как сдать электронный билет на поезд через приват24 и сколько теряешь?
        1. Вика Вика 27 січень 2024, 17:05 # 0
          Как распечатать билет на поезд в терминале Приватбанка?

          Написати коментар