Укрзалізниця гаряча лінія, телефон для довідок

Гаряча лінія Укрзалізниця

Гаряча лінія Укрзалізниці працює цілодобово та без вихідних. Є єдиний безплатний номер телефону для пасажирів та працівників залізниці.

Довідка Укрзалізниці

  • 0-800-50-31-11 - телефон гарячої лінії для пасажирів (безплатно з мобільного).
  • 0-800-50-31-11 - телефон гарячої лінії для працівників залізниці.
  • 0-800-50-32-22 - гаряча лінія "Стоп-корупція".

Також можна написати електронний лист на скриньку booking@uz.gov.ua з наступних питань:

  • обслуговування на вокзалах та станціях;
  • обслуговування в поїздах далекого прямування;
  • обслуговування у приміських поїздах;
  • скарги;
  • зміни графіка руху;
  • робота ревізорів-контролерів;
  • пропозиції;
  • подяка;
  • вантажні перевезення;
  • інше.

Якщо виникли питання щодо бронювання квитків на сайті booking.uz.gov.ua, також необхідно звертатися за телефоном 0-800-50-31-11 або використовувати інші види зв'язку:

  • booking@uz.gov.ua - електронна пошта
  • service@uz.gov.ua - електронна пошта

Після надсилання запиту на пошту знадобиться деякий час на обробку Вашого питання. Відповідь прийде на Вашу поштову скриньку.

Окрім сайту УЗ перевірити наявність залізничних квитків, розклад та актуальні рейси можна через Приват24, Infobus, Tickets UA, Proizd UA.

Коментарі ()

  1. Яна Яна 27 січень 2024, 19:02 # 0
    7 минут, ждала — связи с оператором…
    Трубку не берут…
    Смысл тогда такой «горячей линии» !???????
    1. Сергій Сергій 27 січень 2024, 19:00 # 0
      Робота гарячої лінії Укрзалізниці це фікція моло того що неберуть слухавку щей скарги не приймають
      1. Ірина Ірина 27 січень 2024, 19:00 # 0
        Доброго дня зверніть увагу на ваших працівників сьогодні на платформі номер 1 співробітник жінка агресивно ставиться до учасників УБД не пропускає по посвідченні з хамством ображає
        1. Марина Марина 27 січень 2024, 18:59 # 0
          на станції Буча по приїзду електрички я не встигла купити білет, на прохання пропустити мене, так як наступна електричка не скоро, контролер почала принижувати мене, кричати на мене і вислювати не цензурну лайку. Яке вона мала право, підвищувати голос і доводити людину до сліз. Якщо її не влаштовує її робота або дратують люди, звільніть цього працівника!
          1. Лілія Лілія 27 січень 2024, 18:59 # 0
            Як можна відправляти свіжо пофарбований вагон поїзд Київ-Трускавець.смердить фарбою.
            1. Тетяна Тетяна 27 січень 2024, 18:58 # 0
              Чому не працюють каси в м.Чортків, люди не можуть купити білет на поїзд. Все закрито в суботу
              1. Кизима Лариса Кизима Лариса 27 січень 2024, 18:58 # 0
                Немає проїздного документу із укрзалізниці на ім'я Кизими Лариси на 30.04.2023р.на потяг із Перемишля до Львова Потяг із Перемишля відправляється о 9.45, Львові він повинен бути о 12.38.Квиток куплений ще 13. 04.2023, а із укрзалізниці квитка на цей проїзд немає і досі.Мене не устраює те, що у мене немає цього квитка.Виїзджати без квитка я не буду, а значить, що треба його здавати, бо написано, що він недійсний без підтвердження укрзалізниці
                1. Ирина Ирина 27 січень 2024, 18:57 # 0
                  Обращалась на горячую линию 0800503111 по вопросу возврата билетов, вопрос не решён, оператор Галина хамка

                  Написати коментар