Що робити, якщо Укрпошта загубила посилку
Якщо посилка загублена на сортувальному центрі або у відділенні Укрпошти, тоді необхідно написати заяву на розшук. Це можна зробити у відділенні Укрпошти або через сайт.
Як відстежити місцеперебування відправлення?
Місцеперебування поштового відправлення можна відстежувати за трек номером. Відстежити де знаходиться посилка можна через сайт Укрпошти. На сайті потрібно ввести номер відправлення, його повинен був вам дати відправник. Так можна відстежити міжнародні чи внутрішні пересилання.
Міжнародні відправлення (наприклад, посилки з Aliexpress) з'являються в базі, тільки після того, як надійдуть на сортувальний центр в Україні. Якщо посилка знаходиться в іншій країні, тоді трекінг видасть повідомлення "Дані про відправлення на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі".
У такому випадку краще скористатися сервісом www.17track.net, який покаже в якій країні застрягла посилка. Якщо і в цій системі не буде даних, тоді продавець дав Вам неправильний номер відстеження.
Бувають випадки, що статус посилки "В обробці", наприклад, на пункті сортування і її ніяк не можуть доставити. Таке трапляється, якщо вказана неправильна адреса доставки або вона нерозбірливо написана.
Якщо посилку помилково відправили до іншого відділення або вона зникла, звертайтесь до кол-центру Укрпошти за телефоном 0-800-300-545.
Що робити, якщо посилка не прийшла?
Якщо посилка вже прийшла в Україну, але Укрпошта її загубила, тоді треба написати заяву на розшук. Її приймає оператор кол-центру 0-800-300-545, необхідно вказати трек номер, адресу та ПІБ одержувача.
Після цього встановлюється куди зникла посилка і, якщо її знайдуть, тоді відправлять за необхідною адресою.
Як подати заяву на розшук посилки через інтернет
Подати заяву на розшук загубленої посилки можна через сайт Укрпошти, послуга називається "Онлайн-рекламація".
При заповненні заявки необхідно вказати такі дані:
- ідентифікатор поштового відправлення (трекінг номер);
- дату отримання посилки в поштовому відділенні;
- тип відправлення: лист, бандероль, дрібний пакет, посилка;
- спосіб пересилання: авіа або наземний;
- індекс місця прийому посилки (зазначено в розрахунковому документі);
Також потрібно:
- детально описати вміст посилки;
- прикріпити сканкопію чека;
- вказати причину звернення: відправлення не надійшло (розшук);
- вказати дані відправника та одержувача (ПІБ, номер телефону, email, адреса).
Після цього Ви отримаєте повідомлення про те, що ваше звернення зареєстроване. Збережіть номер, можливо, він Вам знадобиться при зверненні на гарячу лінію.
Таким чином можна знайти посилку, яка загубилася, і отримати її у зазначеному відділенні. Якщо посилку не знайдено, Укрпошта відшкодовує її вартість згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. №270 "Про затвердження правил надання послуг поштового зв'язку".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як відстежити посилку з Aliexpress в Україну